Skupinske športno miselne igre

Adrenalinske izkušnje za krepitev samozavest
V času, ko so mladostniki vedno bolj povezani z digitalnimi napravami, postaja resničen stik z naravo, drugimi ljudmi in samim seboj izjemno dragocen. Program “Odklop z ekranov” je namenjen mladim med 12. in 17. letom, ki si želijo ali potrebujejo aktivno prekinitev z vsakodnevno uporabo telefonov, računalnikov in drugih zaslonov. Udeleženci preživijo en teden na jadrnici, kjer so popolnoma brez dostopa do interneta, pod stalnim vodenjem izkušenih mentorjev, pedagogov in vodnikov.
Vsak dan je strukturiran okoli aktivnosti na prostem, skupinskega dela, adrenalinskih doživetij in samostojnih izzivov, ki krepijo zaupanje, sodelovanje in osebno rast. Elektronske naprave se ob začetku tabora oddajo in varno shranijo, mladi pa kmalu ugotovijo, da se življenje brez ekrana začne šele zares – ko spet začutiš veter, sol na koži in pogovor ob večerji pod zvezdami.




Odklop z ekranov – teden na jadrnici
V program so vključene številne aktivnosti, ki spodbujajo mlade k premagovanju lastnih meja, razvijanju samozavesti in zaupanju v skupino. Med temi so skoki iz jadrnice, potapljanje, plavanje, veslanje na SUP-u, jadranje ter orientacijske in preživetvene igre. Vsaka od teh izkušenj zahteva določeno mero poguma, odločnosti in sodelovanja, vendar so zasnovane tako, da jih zmore prav vsak – z majhno pomočjo ekipe.
Naši mentorji mlade vodijo skozi proces, kjer si sami postavijo cilje in ob koncu dneva analizirajo, kaj so dosegli. Občutek dosežka brez odvisnosti od “lajkov” ali “notifikacij” je neprecenljiv. Družabni večeri, pogovori ob sončnem zahodu in občutek skupnosti pomagajo mladim, da ponovno odkrijejo moč pristne človeške povezanosti.
Skupinske športno-miselne igre z vrvmi
Ena izmed najbolj priljubljenih aktivnosti na taboru so domiselno zasnovane skupinske igre z vrvmi. Gre za športno-miselne izzive, kjer dve skupini tekmujeta v tem, kdo bo hitreje ali bolj učinkovito opravil nalogo, ki vključuje preplet vrvi v različnih vzorcih in oblikah. Vsaka ekipa mora iz svojih teles in razpoložljivih sredstev (vrvi, palice, pasovi) ustvariti “zanko” ali “prehod”, skozi katerega mora druga ekipa prebiti enega izmed svojih članov – brez dotika tal ali ovir.
Takšna aktivnost zahteva izjemno mero timskega dela, hitro razmišljanje, komunikacijo in fizično koordinacijo. Otroci se morajo v realnem času dogovarjati, načrtovati, prilagajati in sodelovati – vse to brez pomoči tehnologije. Igre pogosto vodijo do spontanega smeha, veselja in novih prijateljstev. Namen igre ni le zabava, temveč tudi učenje ključnih socialnih veščin in sposobnosti vodenja v varnem in spodbudnem okolju.










